Menu
...VE 'KARABATAK' ÇIKTI!
Haberler • ...VE 'KARABATAK' ÇIKTI!

...VE 'KARABATAK' ÇIKTI!

Karabatak nefes kesen bir dalıştan sonra nihayet su yüzüne çıktı! Edebiyat dergiciliğinde yeni bir rüzgâr estirmesi beklenen dergi, edebiyatın yanı sıra güzel sanatlara da kanatlarını açıyor. Şiirden öyküye, denemeden gezi yazılarına, eleştiriden çevirilere, fotoğraftan illüstrasyona, sinemadan tiyatroya göz kamaştıran bir ufuk teklif ediyor seçkin okuruna. Röportajlarıyla da ses getireceğe benziyor Karabatak. Dergi ilk olarak mikrofonunu Türk müziğine derin izler bırakan Timur Selçuk’a uzatıyor. Selçuk, “İnsanda su arayan bir yan kalmamış,” diyerek sanat insan ilişkisine yeni bir boyut kazandırıyor.

Karabatak’ın yayın yönetmenliğini, edebiyat alanında olduğu gibi dergicilik alanında da önemli işler başarmış olan tecrübeli bir isim, şair – yazar A. Ali Ural yapıyor. Daha önce çıkarmış olduğu Merdiven Sanat, Kitap Haber ve Merdiven Şiir gibi yayınlarla edebiyatımıza ciddi katkılar sağlamış olan Ural, Karabatak’ta yetkin şair ve yazarların ürünlerine yer vermekle kalmıyor, her zaman olduğu gibi genç ve yeni kalemlere de kapılarını açıyor. İki ayda bir daldığı derinliklerden çıkması beklenen Karabatak muhtevasının yanı sıra grafik sanatçısı Sedat Gever’in estetik tasarımıyla da Türk okurunun beğenisine sunuluyor.