Menu
Suavi Kemal Yazgıç’ın KAHRAMANIN SONSUZ KISA YOLCULUĞU kitabı Hece Yayınları’ndan çıktı.
Haberler • Suavi Kemal Yazgıç’ın KAHRAMANIN SONSUZ KISA YOLCULUĞU kitabı Hece Yayınları’ndan çıktı.

Suavi Kemal Yazgıç’ın KAHRAMANIN SONSUZ KISA YOLCULUĞU kitabı Hece Yayınları’ndan çıktı.

Şair ve yazar Suavi Kemal Yazgıç’ın ‘Kahramanın Sonsuz Kısa Yolculuğu’ kitabı Hece Yayınları’ndan çıktı. Yazgıç, üçüncü öykü kitabının adıyla masal bilimci Campell’in meşhur kitabına günümüzden ironik bir gönderme yaptığı yedinci kitabında 64 kısa hikayeye yer veriyor. Kitap hakkında Yazar Selçuk Orhan, arka kapağında: “Suavi Kemal Yazgıç, edebiyatımızda minimalizmin ısrarlı uygulayıcılarından biri. Geleneğimizde veciz söz söylemek ustalık olarak kabul edilmiştir; ancak bu geleneği öyküye uyarlamak Yazgıç’ın getirdiği bir yenilik sayılabilir. Yazgıç, öykülerinde gündelik hayatın derin bulanıklığından bir damla berraklık alıp metne taşıyor.” diyor. Yazarın kitabın ithafındaki şu cümleleri ise okurları devamındaki sayfalarda neyin beklediğinin habercisi: “Bu satırları okuduğunuza göre henüz kıyamet kopmamış demektir. Kıyametten önce kurulmuş ve okunmuş cünle yığınlarından ibaret olan bu kitabı bütün müsebbiplerine ithaf ediyorum.”