Menu
MUSTAFA KUTLU SEMPOZYUMU
Haberler • MUSTAFA KUTLU SEMPOZYUMU

MUSTAFA KUTLU SEMPOZYUMU

Hikayemizin kilometre taşlarından biri olanMustafa Kutlu adına, Fatih Sultan Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi, Yıldız Teknik Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi ve Küçükçekmece Belediyesi’nin ortaklaşa düzenledikleri “AYNANIN SIRRI MUSTAFA KUTLU” adlı SEMPOZYUM 26-27 Nisan 2012 tarihlerinde gerçekleştirilecek.

Açılış Bildirisi’ni İsmail Kara’nın okuyacağı sempozyum, M. Fatih Andı, Ramazan Korkmaz, Beşir Ayvazoğlu, Ömer Lekesiz, Abdullah Uçman, Hasan Akay, Mehmet Tekin ve Fazıl Gökçek’in moderatörlüğünde yapılacak 8 ayrı oturumda, Hasan Akay, Turgay Anar, M. Fatih Andı, Bahtiyar Aslan, Beşir Ayvazoğlu, Yunus Balcı, Sezai Coşkun, Sabahattin Çağın, Yakup Çelik, Ali Şükrü Çoruk, Yılmaz Daşçıoğlu, Cafer Gariper, Fazıl Gökçek, Ahmet Isparta, M. Fatih Kanter, Alaattin Karaca, Turan Karataş, Mehmet Narlı, Ömer Lekesiz, Şaban Sağlık, Mehmet Samsakçı, Büşra Sürgit, Cemal Şakar, Zeynep Kevser Şerefoğlu, Mehmet Tekin, İbrahim Tüzer, Abdullah Uçman, Ali Ural, Sadık Yalsızuçanlar ve Ali Yıldız Mustafa Kutlu’nun sanat, edebiyat ve hikaye anlayışını çeşitli cepheleriyle anlatacaklar.



Açılış programının Fatih Ali Emiri Kültür Merkezi'nde yapılacağı sempozyum Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi Yenikapı Mevlevihanesi Yerleşkesi, İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Konferans Salonu, Yıldız Teknik Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Davutpaşa Yerleşkesi'nde yapılacak yapılacak oturumlarla sürecek.

Sempozyumun kapanış programında Mustafa Kutlu'ya ait "Bir Şey Yap" isimli hikaye Gökdemir İhsan tarafından seslendirilecek. Küçükçekmece Belediyesi Sefaköy Kültür ve Sanat Merkezi'ndeki kapanış programında Mustafa Kutlu Sergisi yanı sıra Hikmet Barutçugil ve Reza Hemmetiad tarafından Ebru ve Resim gösterisi olacak. Müzik dinletisi ve katılımcılara plaket takdimi ile son bulacak.

Sempozyum programını detaylı olarak şu adresten görebilirsiniz:

http://www.kucukcekmece.bel.tr/MustafaKutlu/MustafaKutluSempozyumu.pdf