Menu
EDEBİSTAN'DA NÖBET DEĞİŞİMİ
Haberler • EDEBİSTAN'DA NÖBET DEĞİŞİMİ

EDEBİSTAN'DA NÖBET DEĞİŞİMİ

Edebistan 13 yaşında!

Edebiyatın internette ayağa düşmeye başladığı günlerde, herkesin beğenisini kazanmış iyi şiirlerin ve iyi öykülerin yayımıyla başlamıştık yayın hayatımıza.

İlk niyetimiz, edebiyata ilgi duyan gençlere internet üzerinden şiirin ve öykünün iyi örneklerini sunmaktan ibaretti.

İnternetin umulandan çok daha hızlı yayılması ve buradan yapılan yayınların basılı dergilerden çok daha fazla talep görmesi üzerine biz de formatımızı bir e-edebiyat dergisine dönüştürmeyi tercih ettik.

Başlangıçta, Edebistan’ın edebi kaliteden taviz vermeden yürüyüşüyünü sürdürmesi için matbu dergilerdeki nitelikli yazıları alıntılamayı seçtik.

Bugünse artık tümüyle telif eserleri yayınlayan ve matbu dergilerle rekabet edebilen bir site haline geldi Edebistan.

Bu manada sorumlulukları da arttı Edebistan’ın.

On üç yıllık yayın hayatında edebi kaliteden hiç taviz vermeyen Edebistan’ın bu sorumluluğu taşıyacak yeni bir yönetici ekiple yoluna devam etmesinin daha yararlı olacağı düşünüldü ve  2 Aralık 2011 tarihinden geçerli olarak, Edebistan’ın yeni yönetimi şu şekilde oluştu:

YAYIN YÖNETMENİ: CEMAL ŞAKAR ([email protected])

YAZI İŞLERİ SORUMLUSU: MİHRİBAN İNAN KARATEPE ([email protected])

EDİTÖRLER:

ŞİİR: MEHMET SOLAK ([email protected])

ÖYKÜ: MİHRİBAN İNAN KARATEPE ([email protected])

DENEME/ELEŞTİRİ: AYKUT ERTUĞRUL ([email protected])

HABERAKTİF: ÖMER LEKESİZ ([email protected])

Edebistan’ın ilk tasarımı Selçuk Engin ve ailesine ait olan Engin Web Tasarım Şirketi tarafından yapılmıştır. Bu şirket Edebistan’ın halen teknik işlerini yürütmektedir ve onun resmi sahibidir. Sitenin patent çalışmaları da yine bu şirket tarafından yürütülmektedir.

Yeni dönemde de Edebistan’a ve yeni yönetici ekibine başarılar diliyoruz.

www.edebistan.com Web Ekibi