Menu
ÇİZGİ YARIŞMASI... MAVİ MARMARA ŞEHİTLERİ İÇİN...
Haberler • ÇİZGİ YARIŞMASI... MAVİ MARMARA ŞEHİTLERİ İÇİN...

ÇİZGİ YARIŞMASI... MAVİ MARMARA ŞEHİTLERİ İÇİN...

Geçen yıl Gazze’ye İnsani yardım malzemesi götüren gemilerimiz israilin saldırılarına maruz kalmış ve bu hunharca saldırılar neticesinde Mavi Marmara Gemisindeki 9 gönüllümüz şehid edilmiş, onlarcası da gazi olmuşlardı.

Mazlumlara elini uzatma niyetiyle yola çıkan Mavi Marmara’mızın hissiyatı üzerine şimdi bir “ÇİZGİ YARIŞMASI” düzenlenmekte; bu vesileyle de şehidlerimizin bir kez daha yad edilmesi hedeflenmektedir.

YARIŞMA ŞARTNAMESİ

“Mavi Marmara Gemisi“ konulu çizgi yarışmamıza katılmak isteyen tüm dostlarımız 31 Mayıs 2011 tarihine kadarçizimlerini;

Ad - Soyadı          :

Doğum Tarihi     :

Telefon Numarası  :

E-posta adresi     :

Bilgileri ile beraber [email protected] e-posta adresine göndermelidir.

-Çizim tekniği serbesttir.

(Renkli veya siyah beyaz olabilir, bilgisayar ortamında yapılabileceği gibi, kağıt üzerinde çizildikten sonra taranarak bilgisayar ortamına da aktarılabilir.)

-Her çizer yarışmaya en fazla 3 adet çizimle katılabilir.

-Gönderilen çizgilerin daha önce bir yarışmaya katılmamış olması gerekmektedir

(Başka bir yarışmaya katıldığı veya başka bir çizere ait olduğu tespit edilen çizgiler değerlendirmeye alınmayacaktır.)

-Yarışmada değerlendirilen çizgilerin kullanımı www.konusabilseydikcizmezdik.com sitesi ve bu site sorumlularına aittir ve yarışmaya katılanlar bu şartları kabul etmiş sayılırlar.

Jüri kadrosu:

-Ebubekir Kurban (Mavi Marmara Gönüllüsü-Yazar)

-Hasan Aycın (Çizer)

-İbrahim Özdabak (Çizer)

Jürinin incelemesi neticesinde değerlendirilen ve derecelendirilen çizgi sahiplerinden

Birinciye 600 TL Para Ödülü

İkinciye 300 TL Para Ödülü

Üçüncüye 200 TL Para Ödülü

Verilecektir.

Ayrıca bu ilk üç haricinde 20 yaş altı bir çizerimize de “Özel Furkan Doğan Ödülü” verilecektir. (Sayfamızdan duyurulacaktır bu ödül)

Bu ödüller haricinde deyarışmaya katılan belirlenen kişilere Mansiyon ödülleri verilecektir.Bazıları şunlardır:9 kişiye Bülent Akyürek-Mavi Marmara Risalesi Kitabı ve bir başka 9 katılımcıya da İhtiyar Dergisi Yıllık Abonelik, İbrahim Özdabak ve Hasan Aycın Çizgi Albümleri hediye edilecektir.

Yarışma hakkında gelişmeler için

www.konusabilseydikcizmezdik.com

sitesini ve

www.facebook.com/konusancizgiler

sayfasını takip edebilirsiniz.