Menu
DURAN ÇETİN'DEN İKİ YENİ ÖYKÜ KİTABI...
Haberler • DURAN ÇETİN'DEN İKİ YENİ ÖYKÜ KİTABI...

DURAN ÇETİN'DEN İKİ YENİ ÖYKÜ KİTABI...



Duran Çetin iki öykü kitabına daha imza attı: ‘Büyük Ödül’ ve ‘Balkondaki Adam’

Duran Çetin’den yeni kitaplar

2000 yılında yayınlanan “Bir Kucak Sevgi” ve “Güller Solmasın” isimli öykü kitaplarıyla edebiyat dünyasına yelken açan yazar Duran Çetin, şimdi de Beka Yayınları’ndan çıkan Büyük Ödül ve Balkondaki Adam kitaplarıyla okuyucusunun karşısına çıktı.

Sekiz öykü kitabı ve dört romanı ile velut bir yazar olduğunu ortaya koyan Duran Çetin’in Büyük Ödül ve Balkondaki Adam ismini verdiği kitapları beka Yayınları’ndan çıktı.

Her kesimden insanımızın dertlerini, kültür ve yaşam biçimlerini işleyerek, okuyucuyla bütünleştirme düşüncesiyle öykü ve romanlarını yazmaya ve yayımlamaya devam eden yazar Duran Çetin, hayatı her yönüyle yansıttığı eserlerinde Anadolu’nun sıcacık sesi olma yolundaki çabalarını sürdürüyor.

Her şeyden önce bu toplumun bireyi olarak yaşadığı sancıları ya da gülüşleri hikâye diliyle paylaşmayı sevdiğini dile getiren Duran Çetin, “Maksadım faydalı olmak. Öykü ve romanlarımla yapabileceğim şeyi yerine getirmiş olmanın, söylemenin keyfini yaşıyorum” dedi.

İYİ İNSANA İŞARETLER

Hikaye ve romanlarını “İyi İnsan” olma üzerine kurgulayan Çetin, iyi insanın nasıl yetişmesi gerektiğinden insanın topluma kazandırılmasına, eğitim ve öğretim konularından insanımızın gündelik haytalarında karşılaştıkları olaylara kadar insani değerleri roman ve hikâyelerinde işliyor. Büyük Ödül ve Balkondaki Adam’da da Çetin, çocuk ve gençlere, iyi insan olmanın ipuçlarını veriyor. Kültürel yozlaşma ve ahlaki bozulmanın toplumu sürüklediği yokluk uçurumundan kurtarma adına neler yapılabileceğini öykü tadında ortaya koyuyor.

DURAN ÇETİN KİMDİR?

Konya’ya bağlı Çumra ilçesinin Apasaraycık köyünde 1964 yılında doğan Duran Çetin, ilk ve orta öğrenimini Çumra’da tamamladı. Üniversite öğrenimini Konya’da tamamlayan Çetin, 1986 yılında başladığı öğretmenliğe hâlen Konya’da devam ediyor.

Yazı ve öyküleri, edebistan.com, Edebiyat Ufku ve kırkikindi gibi internet siteleri, Yedi İklim, Hece, Dergah, Berceste ve Ay Vakti gibi değişik dergilerde yer alan Duran Çetin’in Büyük Ödül ve Balkondaki Adam isimli öykü kitapları 11. ve 12. kitapları olarak okuyucuyla buluştu. Yayımlanmış sekiz öykü kitaplarının dışında, Bir Adım Ötesi (2002), Yolun Sonu (2004), Portakal Kızım (2005), Toprak Gönüller (2008) adlı romanları bulunmaktadır.

Yazarın yayımlanmış eserleri:

1. Bir Kucak Sevgi, (Öykü), Beka Yayınları, İst 2000, (4. Baskı, 2009)

2. Güller Solmasın, (Öykü), Beka Yayınları, İst 2000, (4. Baskı,2009)

3. Bir Adım Ötesi, (Roman), Beka Yayınları, İst 2002, (2. Baskı,2009)

4. Kırmızı Kardelenler, (Öykü), Beka Yayınları, İst 2003, (3. Baskı,2009)

5. Yolun Sonu, (Roman), Beka Yayınları, İst 2004, (2. Baskı,2009)

6. Portakal Kızım, (Roman), Beka Yayınları, İst 2005, (2. Baskı,2009)

7. Sana Bir Müjdem Var, (Öykü), Beka Yayınları, İst 2006, (3. Baskı,2009)

8.Gözlerdeki Mutluluk, (Öykü), Beka Yayınları, İst 2007, (2. Baskı,2009)

9. Toprak Gönüllüler, (Roman),Beka Yayınları, İst 2008

10. Minik Göl, (Öykü), Koski, Konya 2009

11. Büyük Ödül, (Öykü), Beka Yayınları, İst 2009, (2. Baskı,2009)

12. Balkondaki Adam, (Öykü), Beka Yayınları, İst 2009

www.durancetin.com Email: [email protected]

Beka Yayınları

0212 5125166

0212 5124543