Menu
AÇIK SAYFA'NIN 10. SAYISI ÇIKTI
Haberler • AÇIK SAYFA'NIN 10. SAYISI ÇIKTI

AÇIK SAYFA'NIN 10. SAYISI ÇIKTI

İki ayda bir yayımlanan Açık Sayfa dergisi 10. sayısıyla yoluna devam ediyor.

Derginin bu sayısında kapağına aldığı, “Kirlenmeye Karşı Ortak Temizlik” başlığını taşıyan yazı Necip Cengil’e ait. Söz konusu yazıda, insanın hayatın öznesi ve iradesiyle mesuliyet üstlenen tek yaratılan olduğuna vurgu yapan yazar, insanoğlunun hem kan akıtan hem barış içinde yaşayan, hem de her şeyi kirleten yanı olduğuna değiniyor.

Derginin sürekli yazarlarından Ramazan Kuş ise, “Korkuyu Güce Dönüştürmek” başlıklı yazısında, korkuyu yenmenin ve onu güce dönüştürmenin bir iman meselesi olduğunu dile getiriyor.

Açık Sayfa dergisinin son sayısında Naci Bostancı ile yapılan söyleşiye de yer verilmiş. Nihal İlimen’in gerçekleştirdiği söyleşide, başta siyaset kavramı olmak üzere değişim ve farklılıklar konusunda oldukça çarpıcı tespitlerde bulunuyor Naci Bostancı...

Açık Sayfa’nın temmuz-ağustos sayısında öne çıkan diğer yazılar ve yazarları ise şunlar: “Netice-î Meram” Hıfzı Süha Ölçer, “Olması Gereken” Nihal İlimen, “Sâdıklarla Olmak, Sâdıklardan Olmak” Abdulvahap Varol, “İçeride Ya Da Dışarıda Olmak” Aslı Yiğit, “Âlimin Öğüdü” Adil Akkoyunlu, “Güncemdekiler/2” Ortaç Atalay, “O’na Bir Mektup Yazdım Alıcı Adresi Olmayan” Sinan Alemdar ve “Umutkırımı” Ahmet Özcan...

İletişim için irtibat tel: 0 422 324 08 08
e-mail: [email protected]