Menu
5. ESKİŞEHİR ÖYKÜ YARIŞMASI
Haberler • 5. ESKİŞEHİR ÖYKÜ YARIŞMASI

5. ESKİŞEHİR ÖYKÜ YARIŞMASI



Bu yıl beşincisi yapılacak ESKİŞEHİR ÖYKÜ YARIŞMASI'nın şartnamesi açıklandı. Şartnameye göre katılımcılar 25 Nisan 2009 tarihine kadar en fazla iki öykü ile yarışmaya katılabilecekler. Seçici Kurul'un yapacağı yaklaşık bir aylık değerlendirmeden sonra ödülü kazananlar açıklanacak ve 30-31 Mayıs 2009 tarihleri arasında gerçekleştirilecek 5. Eskişehir Öykü Günleri'nde ödüller sahiplerine verilecek. 

ŞARTNAME VE İLETİŞİM BİLGİLERİ:
1- Konu serbesttir.
2- Yarışmaya katılan öyküler daha önce ödül almamış ve yayınlanmamış olmalıdır.
3- Her yarışmacı en fazla iki öykü ile katılabilir. 4- Öyküler A4 kâğıda bilgisayarla, 12 punto ve çift ara ile yazılmış olacak ve beş sayfayı geçmeyecektir
5-.Yarışmaya katılan öykülerde yazar ismi yazılmayacak, her öykü için beş rakamlı farklı rumuz kullanılıp, rumuz öykünün ilk sayfasında sol üst köşeye yazılacaktır.
6- Kimlik bilgileri ve özgeçmiş bir zarfa konulup kapatılacak ve üzerine ait olduğu beş rakamlı rumuz yazılacaktır.
7- Katılan öyküler beşer nüsha gönderilecek, öyküler ödül alsın almasın geri verilmeyecektir.
8- Son teslim tarihi 25 Nisan 2009
9- Değerlendirmede Birincilik, İkincilik, Üçüncülük ve üç adet mansiyon olarak plaket ve belge verilecektir.
10- Ödül töreni 30 - 31 Mayıs 2009 tarihlerinde,5.Eskişehir Öykü Günleri etkinlikleri içersinde yapılacaktır.
11- Seçici kurul:Ayten Özkan, Cemil Kavukçu Münevver İzgi , Özcan Karabulut, Şükran Farımaz
12- Ödül alan öyküler, ödül töreninden sonraki günlerde derneğin sitesinde yayınlanacaktır.
13- Yarışmaya gönderilen öykülerin yarışma sekreterliğine ulaştığı, derneğin sitesinde günlük olarak yer alacaktır.
14- Adres: Eskişehir Sanat Derneği Öykü Yarışması
Deliklitaş Mh. Dr. Hilmi Sk. No:3/BESKİŞEHİR
Eskişehir Sanat Derneği PK. 85 (Merkez) ESKİŞEHİR
15- İletişim: ESKİŞEHİR SANAT DERNEĞİ: +90 (0) 222 230 25 57
Şehabettin TOSUNER Dernek Başkanı 0535 323 83 63